Wednesday 13 September 2017

Moving Genomsnittet Adx


Flyttande medelvärde - MA. BREAKING DOWN Moving Average - MA. As ett SMA-exempel, överväga en säkerhet med följande stängningskurser över 15 dagar. Vecka 1 5 dagar 20, 22, 24, 25, 23.Veek 2 5 dagar 26, 28 , 26, 29, 27.Veek 3 5 dagar 28, 30, 27, 29, 28.A 10-dagars MA skulle genomsnittliga slutkurserna för de första 10 dagarna som första datapunkt. Nästa datapunkt skulle släppa den tidigaste Pris, lägg till priset på dag 11 och ta medeltalet och så vidare som visas nedan. Som noterat tidigare lagrar MAs nuvarande prisåtgärd eftersom de är baserade på tidigare priser, ju längre tid för MA, desto större är lagret en 200-dagars MA kommer att ha en mycket större grad av fördröjning än en 20-dagars MA eftersom den innehåller priser för de senaste 200 dagarna. Den längd som MA ska använda beror på handelsmålen, med kortare MAs som används för kortfristig handel Och långsiktiga MAs passar bättre för långsiktiga investerare 200-dagars MA följs i stor utsträckning av investerare och handlare, med raster över och under denna glidande genomsnittliga konsi Många av de viktigaste handelssignalerna är att de också ger viktiga handelssignaler på egen hand eller när två genomsnitt överstiger. En stigande MA indikerar att säkerheten är i en uptrend medan en minskande MA indikerar att den ligger i en nedåtgående trend. På liknande sätt är uppåtgående momentum Bekräftas med en bullish crossover som uppstår när en kortsiktig MA korsar en längre sikt MA Downward momentum bekräftas med en bearish crossover, vilket uppstår när en kortsiktig MA korsar ett längre sikt MA. Average Directional Movement Index. Medelriktad rörelseindex Teknisk indikator ADX hjälper till att avgöra om det finns en prisutveckling Det har utvecklats och beskrivits i detalj av Welles Wilder i sin bok Nya koncept inom tekniska handelssystem. Den enklaste handelsmetoden baserad på systemet med riktningsrörelse innebär jämförelse av Tvåriktningsindikatorer 14-tiden DI en 14-perioden - DI För att göra detta placerar man antingen diagrammen på indikatorer över varandra eller DI subtraherar Ed från - DI W Wilder rekommenderar att köpa när DI är högre än - DI och säljer när DI sänker sig lägre än - DI. Till dessa enkla kommersiella regler lägger Wells Wilder en extremitetsregel. Den används för att eliminera falska signaler och minska Antal avtal Enligt extremitetspunkten är punkten i extremum punkten när DI och - DI korsar varandra Om DI ökar högre än - DI, ​​blir denna punkt det maximala priset på dagen när de passerar Om DI Är lägre än - DI, ​​den här punkten kommer att vara lägsta pris på den dag de passerar. Pointen av extremum används då som marknadens inträdesnivå Således, efter att signalen för att köpa DI är högre än - DI måste man vänta till priset Har överskridit punkten av extremum, och endast då köper. Om priset inte överstiger extremumpunkten bör man behålla den korta positionen. ADX SUM DI - - DI DI - DI, ​​N NN antalet perioder används i beräkningen SUM N summa för N perioder DI värde av indikatorn på po Siktprisrörelse positivt riktningsindex - DI-värdet på indikatorn för negativprisrörelsen negativ riktningsindex. MetaQuotes Software Corp är ett mjukvaruutvecklingsföretag och tillhandahåller inte investeringar eller mäklarfirmor. Jag försökte bygga en indikator i ett separat fönster som visar Två linjer Först ADX-indikatorn och andra ett glidande medelvärde för denna indikator. Till följd av detta får jag en korrekt ADX-linje men den rörliga genomsnittslinjen är alltid noll. Var är felfelet i koden. Då tittar du på dokumentationen för iMA Varför använder jag ett iADX-samtal för det tillämpade priset det tillämpade priset är en int iADX returnerar en dubbel, som i sig borde ha berättat att det var fel Vad du behöver använda är iMAOnArray med ADX-bufferten läs dokumentationen. RaptorUK Ser du ut I dokumentationen för iMA varför använder jag ett iADX-samtal för tillämpat pris det tillämpade priset är en int iADX returnerar en dubbel, som i sig borde ha sagt att det var fel Vad du behöver använda Är iMAOnArray med ADX-bufferten läs dokumentationen. Jag har det fungerat men nu finns det bara ADX-raden och ingen röd SMA-linje. Finns det något fel i den här koden. Tack så mycket Kan du förklara varför den senaste ändringen skiljer sig från Min kod Nu fungerar det men jag gillar att förstå varför. För att vara ärlig, kan jag inte. Vad jag menar är jag inte helt förstå hur iMAOnArray fungerar, även om jag har tillräckligt med en idé för att försöka få några saker att få det till jobbet Jag förstår inte det tillräckligt bra för att kunna förklara det för någon annan jag misstänker att det beror på att du använder hela arraybuffert ADX 2: a parameteren i iMAOnArray-samtalet istället för bara en del av det. Eftersom du räknar ner Ospecificerade element borde inte betyda För ett år sedan kunde jag inte få en av två iMAOnArray att fungera i min kod, aldrig lyckades Så jag kodade min egen RaptorUK kan vara korrekt.

No comments:

Post a Comment